"du är ute och cyklar, kör in i en buske, VAD HÄNDER!?"

kom sent till skolan idag, men det har sina anledningar. orkar inte köra hela historian här. drog iaf till banken först och växlade pengar och sen till skolan. religion och spanska och sen hängde jag med moa till ajsomfan och sen hängde hon med mig till stan. avslutade med en glass på donken. finafinaunderbara moa. kommer sakna henne sååå FÖRBASKAT mycket när jag är borta!


idag på stan köpte jag mig två par vanliga tights och sen en mycket fin svart/grå tröja med nitar på. tänkte lägga upp en bild men det vill inte funka SÅKLAAART! jävla skit blogg alltsåååååå

nu är klockan snart halv 1 och det är höööög tid för mig att sova. men smart som jag är så hällde jag i mig två cola vanilla under tiden jag packade. var tvungen att dämpa min pack-ångest med något. ni förstår att jag hatar att packa, just för att jag inte har en aning om vad jag ska ha med mig och vad jag borde ha med mig... packa är inte min grej helt enkelt!

GODNATT!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0