jävla skit blogg

mådde skit hela natten så blev inte många timmars sömn. ställde om klockan till 9 och tänkte åka iväg till skolan, men orkade inte då heller så jag hoppade över skolan idag. och lika bra var väl det, har mått dåligt till och från.

idag är det bara 3 dagar kvar, eller 2 dagar kvar egentligen. åker på natten mellan torsdag och fredag. även fast det inte är jättevarmt där i spanien så är det betydligt mycket varmare än här. kollade smhi förut och det kommer variera mellan 11 - 18 grader. inte helt fel tycker jag, kommer få använda min älskade skinnjacka och sånt gör mig så glaaad.

(och här skulle jag ladda upp en bild, men det vill SÅKLART inte funka!!!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0