Varje sekund med dig i mitt liv vill jag radera.

igår åkte jag in till skolan för endast en lektion. Onödigt kan jag tycka men hanna tvingade mig. haha. Drog till ströget med henne och maria och sen hem till dom för kladdkaka och mys. Mycket värt! Blev en impulsövernattning. Laddade upp med Paranormal Activity i stora sängen och sen somnade jag gott mellan hanna och maria (:

idag kom man 20 min försent. WHATEVER tänker jag, bättre sen än aldrig. Efter skolan åkte jag hem, käkade och sen till mjölby till tandläkaren och frissan. Gick mycket bra och jag blev ganska nöjd med håret, lite kort men det växer la ut. Skönt att bli av med lite ruffs iaf!


Smärtan är en känsla som jag vill radera.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0