12 januari ~ TATTOOOO

Nu har jag tatuerat mig och jag vart förbannat nöjd!

Har vart skit nervös hela dagen. Inte riktigt kunnat fokusera på annat om man säger så.
När jag väl kom dit så kändes det som om min magsäck hade vänt sig ut och in. när jag satte mig i stolen började jag skaka så oerhöt! MEN, till en början va det lite obehagligt men det gick snabbt över till att vara skönt. Ibland kände jag inte nålen alls.

det är självklart att det varierar från person till person vart smärtgränsen ligger någonstans. jag som hatar nålar och sprutor och hela den biten klarade mig rätt fint. så till mina vänner som har tänkt att tatuera sig. va inte rädda! det är verkligen ingenting att oroa sig för.

Hade tänkt att lägga upp en bild på min tatuering men jag tror jag väntar då det är lite svullet och rött fortfarande.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad och vart??

2010-01-12 @ 17:23:55
Postat av: hanna

kan du inte vänta eller?

2010-01-12 @ 20:07:57
URL: http://andersssonhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0