02-01-2010

dagen började fruktansvärt dåligt. Men efter att ha pratat med emma så beslöt jag mig ganska snabbt för att hänga med henne till lkpg för förfest och utgång. Jag drog till lkpg vid 6, halv 7 där emma mötte upp mig med sebbe. Han skjutsade oss till stan där vi dock fick vänta ett tag på lisa och ettan, i väntan kom trine. Vi började dricka och fler rullade in. Blev en riktig tjejkväll med rätt mycket dricka, blev rätt galet och jag säger som emma, natta hade en aning svårt att hålla både golv och bord torrt. Och det första hon gjorde när hon kom var att sätta korken i taket, du milde vad vi skratta!

Halv 12 drog vi till Pitcher's där vi bara dansade i några minuter innan alla stack, stört tråkigt var det där. Jag och emma gick till BK där av jag någon konstig anledning råkade glömma väskan, fråga mig inte hur för det har jag inte en blekaste aning om. Sebbe hämtade upp oss och så fort vi såg donken så stannade sebbe mitt ivägen och emma och jag sprang rakt ut utan att ens se oss för. Gud va med oss, det kan jag lova er! Satt och mumsade ytterligare två cheese på donken, vart dunder mätt! Åkte hem till emmas faster och rökte lite och sen ner till bilen igen, då upptäckte jag att väskan var som bortblåst! Tills jag kom på, BK! När vi kom dit hade någon snäll jävel lämnat in den och Gud var med oss igen! Huuuur kunde jag glömma den där? förlåt mig emma :$

Sen skjutsade sebbe hem oss till emma där vi somnade på stört! Mycket lyckad kväll, tack till alla, speciellt emma som räddade min kväll!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0