HO ME

Och då var jag hemma igen efter en underbar resa i tunisien med familjen och släkten. Det har varit ungefär 25-30 grader varmt hela veckan och jag har njutit av den värmen varje sekund. Vi har testat på att köra fyrhjuling i terräng, inget speciellt kanske, tyckte det gick ganska sakta men det var kul. Jag, mamma och pappa red även dromedar, as chill och annorlunda så det rekommenderar jag verkligen om ni ska ner dit någon gång.

Dagarna har mest bestått av att sola, sova lite extra, äta, dricka och så har man förstås varit iväg på några utflykter. Har bland annat varit i Tunis, Karthago och Sidi Bou Said, den blåvita konstnärsbyn. Helt jävla underbart läge!

Allt jag vill är att åka tillbaka igen. Hade det så underbart och det fanns så otroligt trevliga människor på hotellet! Men nu är man tillbaka i verkligheten igen, i kylan. Blev depp så fort jag tittade ut genom fönstret på flyget!

Hade hoppats på att jag skulle vara utvilad och så när jag kom hem men det är jag förstås inte.. haha.

det går segt att ladda upp bilder så ni får nöja er med en. Resten finns ju på FB!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0