studiedag

pappa hade fått i uppgift att ringa och väcka mig senast 11, annars hade jag väl sovit bort hela dagen. han ringde och vi pratade om allt mellan himmel och jord just för att jag inte skulle lägga på och somna om igen.

gick upp och lagade mat till mig och pappa och sen satte jag på en film. vid 4 åkte jag till mjölby för att fika med elin och karin. fick lite sällskap av dennis också. vi satt och pratade om sommaren, har en del idéer om vad vi ska hitta på. jag vill ha sommar, sol och bad, min älskade vänner, vattenpipa och många fina utflykter!

när jag kom hem började jag packa och jag vart precis klar! eller jag har lite kvar men det får jag ta på fredag innan jag åker. tänkte börja plugga nu, lite sent men måste få det gjort det är ju snart dags för frihet!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0