oj hallåå

jaja, min uppdatering är inte den bästa i världen kan jag känna.
har haft lite för mycket att göra och bloggen fick lida. plugg, jobb och sådär. och när man är ledig vill man ju självklart vara med sina fina vänner. så det är väl det jag har gjort när jag inte har skrivit.

förra helgen var jag ute i motala. A L D R I G mer säger jag bara! den enda som var kul var mina vänner. dansgolvet var proppat och resten av folket känns sådär va. jag kan känna att det är mer värt att åka till lkpg.

igår var jag på 20 årsfest. det var helt ok! dock var jag skit trött efter veckan så var hemma ganska tidigt. somnade så fort jag släckte lampan. vilken torris jag är, jag vet. ikväll blir det en hemma kväll skulle jag tro, ska äta gott med mamma och pappa. ska hinna plugga lite också och sen hoppas jag på en bra film till kvällen. låter döbra tycker jag!

och det går fortfarande inte att ladda upp bilder.....................




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0