Here I Am, Back Again

kom hem från spaninen i fredags. Resan har varit A W E S O M E
vad vi har gjort tänker jag berätta senare i veckan när jag känner att jag har mer tid, och då tänker jag nog också slänga upp några bilder ifall det vill funka. just nu ägnar jag min tid åt studierna och försöker även blir van vid denna kyla. i spanien hade vi det 12-19 grader, dock blåste det en hel del men det var helt underbart att komma iväg från denna äcklig kyla. det är ungefär 35-40 graders skillnad så ni kan ju tänka er hur det kändes att kliva av planet i sverige.

jag lyckades även bli sjuk i spanien men som tur var bara dom sista två dagarna. när jag kom hem till sverige igen trodde jag att jag började bli frisk men idag känner jag hur det smyger sig tillbaka igen. så typiskt, jag som verkligen inte har tid för att vara sjuk.

jag är hemma i alla fall och jag lever lite halvt sådär.
see you later alligator in a while crocodile




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0