drive carefully

denna snöiga julafton vaknade jag upp med mårten bredvid mig. vi åt frukost och sen begav vi oss till mjölby för några ärenden. sen skjutsade jag hem honom. på vägen hem var jag nära på att kvadda hela bilen och ta livet av mig själv. det var så halt att när jag skulle bromsa i en korsning så for jag bara rätt fram och jag kunde inte vrida på ratten en mm. så där flög jag, rätt ut i korsningen. och jag tackar gud för att dom andra bilarna såg mig i tid och kunde bromsa sina bilar, annars hade varken dom eller jag vart vid liv nu. så kör lugnt nu vid jul, för jag hörde häromdagen att vid dom här dagarna händer flest trafikolyckor. vill inte veta av att något händer någon, så kör försiktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0