det är natt och han sover bredvid mig. han är det vackraste jag vet.


jag och elina åkte till linköping idag för att shoppa lite och fixa dom allra sista julklapparna. jag är inte så tokig på att hitta julisar ändå, så nu kan jag äntligen pusta ut! hittade till och med en julklapp till mig själv från pappa, så då slipper han bry sig om det. jag är så bra ibland. men sen var det en "london-väska" jag skulle ha också, en smidig och bra som passar för endast en systemkamera och plånbok. hittade några ganska basic. men jag vill ha en perfekt. en hanna-väska. måste finnas.

julklappen från pappa är en tiger tröja. letade efter den överallt på internet men den finns inte. men jag hittade denna bild och den är fin. och förresten, sen när blev jag helt såld på tiger tryck?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0