you are always on my mind

ja mina kära vänner jag jobbar häcken av mig. eller nu har jag haft mina tre lediga dagar och det vart fest, mys och lite annat skit jag helst vill glömma bort. jag har nog kommit ur min depp-period. hade en rejäl där ett tag, jag jobbade varje dag, träffade varken vänner eller familj. det är klart man blir deppig! nu jobbar jag en vecka till och sen är jag bannemig ledig ett tag framöver och då jävla är jag i farten igen.

jag bokade precis en enkelresa till stockholm. blir några dagars avslappning med släkt och familj, sen åker min lilla mamma till chile. och jag har hemligheter på gång. så ligger det till. PUSS

jag saknar mina bästa vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0