ett två tre

igår kom min pojkvän till mig och det var det bästa på hela dagen. han är bäst.

idag vaknade jag tidigt, eller försökte iaf, faila lite. sov en timme extra så jag fick åka iväg ofräsch och tom i magen. men det är sånt som för det mesta händer mig. jag drog iväg till tandläkaren och det såg så fint ut, jag fick till och med lite extra gratis blekning. sen gick jag några ärenden på stan och träffade en sjuk karin med halsfluss. hon lyckas med det mesta! trafikskolan var nästa stopp för min del och där hängde jag i nästan 6 timmar. jag belönade mig med en runda på stan sen, köpte några smycken och därefter tog jag bussen hem.

nu ligger jag helt utmattad i soffan. imorgon väntar Risk 1:an och ännu mer teori plugg. yäähoooo ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0