tick tick tick tick tick boom

fuck va skönt det är att vara ledig. mindre skönt är att man förmodligen inte har något jobb kvar efter augusti, ska man skratta eller gråta? man vet ju inte.

Huvudstaden var jävligt kul måste säga, många galenskaper och myspys med familj och vänner. jag kommer tillbaka kan jag lova men inte med SJ igen. 6 timmar i tåg sätter spår i själen! Åkte hem med pappi i tisdags och mamma satte sig på flyget till Chile. Själv får man sitta hemma och ruttna i lilla landet lagom. Men jag har faktiskt haft några mysdagar och ikväll blir det utgång med Nilla! Helt ok jao!

nu är det bäst att jag stänger av innan åskan tar modemet igen. jag och pappa var ju nämligen och köpte ett nytt igår och telia suger röv på service. så är det. hejdå!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0