kärlek

ALL IN igår på krogen var ju hysteriskt roligt måste jag erkänna. jag och min bästa karin axelsson tävlade, fullast vinner. hon vann kvällen men jag fick mig en åktur i en utav karusellerna! kvällen va awesome och sen fick jag sova bredvid finaste.

idag vaknade vi sent och fortsatte eftermiddagen med bara mys. sen mötte jag elina och vi tog en långpromenad genom stan, och har man inte träffats på ett tag så finns det ju mycket att prata om. men bara för att du har flyttat min vän och bara för att vi inte är så bra på att höra av oss alla dagar i veckan så står du alltid nära mig, precis som du alltid gjort. du är fortfarande bäst.



Kommentarer
Postat av: e

<3

2010-08-24 @ 00:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0