upprörd tjej!

jag gick ner till köket och fixade två glas o'boy, ren lathet att gå upp med två stycken glas istället för ett och sedan gå ner och hämta mer. anyway, jag tittade på 6 avnitt av SATC. jag börjar undra om mitt liv kommer gå under efter att jag har sett alla avsnitt. kommer mitt liv gå under? ja det kommer det, tragiskt.

har suttit här och haft elin som mitt offer, berättat allt som hänt dom senaste två timmarna. jag har sorterat filmer, insett att martin har båda twilight filmerna på sin dator medan jag inte ens sett dom, men hatar dom redan. jag har, försökt, förklara min stora saknad jag har inombords. jag sliter snart av mig håret och stryper mig själv, mina ögon fylls av tårar så fort jag tänker på hur mycket jag saknar. sedan har jag fått ett riktigt otrevligt samtal, whatever, he can put up something in his ass, cuz he will never get anything in that way. asshole.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0