I will make you hurt

min tisdags kväll bestod av SATC och min dag igår bestod av precis samma sak. jag har svårt att somna för att jag vill se på SATC och jag har svårt att slita mig när jag ser på SATC. är man beroende då?

igår spenderade jag min kväll hos martin, tog mig inte hem heller utan jag sov där. sov typ ingenting under hela natten, låg klarvaken och funderade på det ena och det andra. och när jag väl hade somnat där på morgonkvisten vaknar jag av att jag nästan gör i byxan för det dundrar i hela huset! då var byggarbetarna där. RÖV va det enda ordet som jag fick ut och min enda känsla var hat, min längtan var skänninge.

tassade upp runt halv 11, tog en dusch och sen kom david och albin, därefter dök fille upp. vid 12 kom mamma och hämtade mig, tog en runda på stan och jag hittade mig en fin tröja. sen gick vi till mandarin och käkade kinamat, och sen åkte vi hem med svullismage.

drog till körskolan vid 5 och sedan var planerna grillfest hos martin. men det är ett sånt rövväder i sverige att man fan inte ens kan befinna sig ute. så jag försökte få med tjejerna på bio, men orken finns nog inte i sverige heller. ÅTHELVETE, jag vill bort till soliga stränder nuuuuuuuu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0