det är sånt som gör mig lycklig

efter körskolan kom karin till mjölby och vi tog en promenad till donken, like the summertimes. det var fint. vi träffade "kändis", vi skrämde små barn i buskarna, sprang, skrek och skrattade. det var som en kall sommarkväll med en av världens mest finaste människorna!

igår hade jag bestämt mig för att vara hemma eftersom ingenting blev som jag ville ha det. men tillslut fick jag ordning på allting och jag och mina fina vänner karin och emmy tog tåget till lkpg och det var utgång som gällde. och det var inte ett dumt beslut att åka med dom, det vart en av dom bästa om inte den bästa utgången någonsin! en del var fulla, alla var glada och vi var pepp som fan! vi öppnade upp dansgolvet med tre tjejer och det tog inte många minuter innan det öste på med mer folk och vi dansade hela natten lång! jag fick en del fina kommentarer av alla möjliga människor man aldrig sett förut och sånt blir man så oerhört glad av. att någon kommer fram och säger att man är vacker, det är något jag kan leva på ett tag!

den kvällen kommer jag minnas länge! och denna morgonen vaknade jag upp i emmys lilla rum med henne och karin. vi låg och pratade och skrattade, sen tog jag mitt pick och pack och gick hem. väl hemma tog jag en stor och god frukost med mina föräldrar, sen tog vi en lång promenad tillsammans. helt underbart! solbrillor och en tröja, man känner ju att sommaren smyger sig fram. ååh så underbart!

jag är verkligen på strålande humör just nu. världens bästa kväll och en väldigt fin förmiddag! jag älskar mina vänner så mycket! man vet vilka som på riktigt bryr sig och gör allt för att man ska vara glad! ni är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0