sunshine

i lördags vid halv 7 drog jag iväg med family till min moster där vi skulle fira min kusin som fyllde 24 år. vi åt god mat och pratade. sen vid 9 skjutsade emma mig till emmy där det blev att stressa in i det sista och sen iväg till tåget och utgång!

kvällen vart hur bra som helst. vi lyckas fan alltid! sen sov vi över i lkpg hos daniel för att vi inte ville hem, så fortsatte kvällen med att skaka rumpa och ragga boys. sen blev det söndag, en ganska underbar sådan utan baksmälla, vilket var ganska förvånande från min sida. jag och emmy va pigga som fan klockan 7 på morgonen, daniel va död. jag och emmy tog tåget hem halv 9 och sen hämtade hennes urgulliga mormor oss. vi låg i sängen och spanade in snyggingar i skolkatalogen och sen tog vi en skön promenad i det härliga vädret. satte oss vid svartån och där satt vi med en glass i handen och babbla på om allt man kan tänka sig! sen gick vi hem till emmy igen och hon kokade ihop en förbannat good wook, åt och solade på balkongen. sen lämnade hon mig vid bussen. du är bäst vännen.



idag började skolan igen och jag var dödast. hade en slapp dag iaf och tog den tidiga bussen till mjölby och träffade martin. vi satt i parken och pratade, fikade på gusto. jag älskar vädret!

kom precis hem från jobbet och nu orkar jag knappt hålla ögonen öppna så det blir sängen på stört. godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0