upprördtjej

igårkväll satt jag och hade den omöjliga diskussion med mig själv. den där diskussionen alla har med sig själva någon gång, tror jag. jag satt nämnligen och funderade på om det var värt att åka till skolan och göra ett prov som jag ändå garanterat skulle få ig i. så igårkväll när jag somnade tänkte jag, "skönt med en ledig dag".

idag ändrade jag mig. det är inte hela världen om jag får ig på ett naturkunskapsprov. så jag gick upp för att duscha, ISKALLT VATTEN! aldrig att jag skulle ta en iskall dusch på morgonen. sen upptäckte jag att det inte fanns varken bröd, yoghurt eller juice. efter det insåg jag att jag var alldeles själv hemma och jag skulle få GÅ in till stan i SNÖ.

och där sprack mitt tålamod. jag somnade inte om, jag var alldeles för upprörd. så jag ringde till mamma och klagade lite och hon förstod mig. jag stannade hemma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0