typ HEJ

oroa er inte. jag kom ut ur min lilla lya igår till slut. jag hängde med pappa till stan och hämtade min studentklänning som hade kommit till posten. klänningen var inte riktigt som jag hade tänkt mig, hade nog lite för höga förväntningar på den. men den är sjukt fin ändå! jag ska sy om den lite bara, blir nog perfa!

idag stack jag iväg till skolan. pluggade på min sovmorgon och sen orkade inte björnligan och jag med samhäll utan lärare så vi satt i caffis och pratade serious snack!

har haft två foto lektioner i rad och det är inte as kul om man säger så. nu har jag äntligen slutat, eller vafan alla stack för typ en timme sedan men jag är duktig flicka idag. tar bussen raka vägen till mjölby, har körlektion och straxt efter teorilektion. SUCK. vill bara hem och äta mig en smörgås.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0