SEX AND THE CITY

jag köpte Sex And The City-boxen för kanske en månad sedan och förra veckan såg jag klart alla 6 säsonger. jag blev så besviken när jag satte i sista skivan, jag vill ha mer SATC!

direkt efter att ha sett sista avsnittet i sista säsongen var jag tvungen att se första filmen som jag har hemma. har sett den flera gånger förut men den är så sjukt mycket bättre om man har sett alla säsonger!

jag måste väl erkänna att man blir helt beroende av serien och jag längtar efter andra filmen något så grymt mycket! idag när jag surfade runt på en av världens tråkigaste lektion hittade jag SATC 2 trailern! GALET!!!

 

men 2:15! Va det Miley Cyrus? fan lägg ner, vart i allsin dar kom hon in i bilden? JÄVLA SKITUNGE! Jag hatar henne!

annars låter det fan lovande!

anyway, filmen har premiär den 28 MAJ!!!! god damn, jag längtar redan ihjäl mig!!!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0