sämsta humöret

Linas gala igår var fucking awesome! jag har tänkt på det idag en hel del alltså, jag är sjukt impad fan. förutom att gå på galan igår så gick jag och moa på stan. jag som inte skulle köpa något köpte såklart. men vilka jäkla kap alltså! det visar jag i ett senare inlägg.

jag och mamma krigade imorse innan jag skulle dra iväg till bussen. det slutade med att jag smällde igen dörren och jag har inte öppnat den än. har vart instängd i mitt rum hela dagen, och jag är fortfarande arg. och jag kan säga att det tar på energin, så nu tar jag mig en powernap och hoppas på att jag är på bättre humör sen.




Kommentarer
Postat av: Lina

Åååååååh, Haannnna! Hur gullig är du inte? Tusen tack, nu gjorde du precis min dag! Härligt att du tyckte galan var bra! Ska börja kika in här lite oftare! :). PUSS PÅ DIG <3 :)!

2010-05-07 @ 19:39:55
Postat av: Katia

Hej, hoppas du får en underbar helg.

På min blogg kan du läsa allt om min äventyrliga resa till LA & Las Vegas:)

kram:)))

2010-05-07 @ 20:04:15
URL: http://newstar.blogg.se/
Postat av: hanna

hahah den va sjukt bra! :) det tycker jag att du ska göra, ihih! :) PUSS GUMMAN, saknar dig!!!

2010-05-07 @ 20:29:14
URL: http://andersssonhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0