allergi

har lidit (obeservera lidit) av en grym allergi sen igår kväll. det började hos madde, när jag kom hem blev det bara värre, sov ingenting under hela natten. hade en hinna i ögonen med tårar som aldrig rann, kunde inte stänga ögonen. och ögonen såg ut som tennisbollar!

utslagen jag upptäckte innan jag åkte till madde igår har blivit värre, har spridit sig ner mot halsen och magen. min hals blev jättetjock inatt och det resulterade i pip-ljud när jag andades. mycket störande!

nu lider jag mest av svullna irriterande ögon med massa tårar. lite pip-ljud i halsen och några stora röda utslag på bröstet, har även lite små skit i ansiktet.

jag bara klagar men det här är typ tusen gånger värre än vanlig pollenallergi jag brukar ha på sommaren. och ni som har pollen förstår kanske mitt tillstånd just nu. JAG DÖR, ok?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0