01:30

värdelös skoldag. va hemma tidigt så jag bestämde mig för att dra på modevisningen i lkpg ändå. plockade undan lite skit i mitt rum, duschade och gjorde i ordning mig. sen skjutsade mamma in mig till stan för att jag skulle ta bussen till mjölby och därefter tåget till lkpg. men jag hade ett jäkla flyt och direkt bussen från vadstena till lkpg kom, brukar aldrig åka med den bussen eftersom jag aldrig brukar tänka på att den finns.

jag mötte elin på station och vi gick runt lite på stan i det fina vädret. sen satte vi oss på ute serveringen på steve's och fikade. himla skönt! vandrade runt lite och sen tittade vi på modevisning, emmy och karin gick och dom var så duktiga och framför allt riktigt snygga! bilder kommer, det kan ni ge er fan på!

elin och jag skyndade iväg till tåget och sen tog jag bussen hem. har pluggat sen dess och är precis klar. nu ska jag ta och sova! godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0