Mitt håååååååååååår!

Efter ett 50-tal rullar, 3 hårinpackningar och en hårtorkning som varande ungefär 40 min så blev jag lockig i håret!
Ja, jag satt hos frissan lite mer än 3 timmar och det gick slött slött slött. Men tjejerna som tog hand om mitt hår var riktigt trevliga så det rullade på rätt bra ändå!

Jag blev jättenöjd! Dom gjorde precis som jag ville ha det och ja, vad mer kan jag säga. Det vart skit snyggt om jag får säga det själv!

Info.
Jag permantenta mig på Studio Hair art i Mjölby och det kostade mig 1000 spänn och helt ärligt är det värt varenda öre. Man får 2 inpackningar, men jag har så tjockt hår så fick en extra. Det brukar ta två timmar, men som sagt, jag har mycket hår så det tog lite mer än 3 timmar och inte nog med det, dom var TVÅ STYCKEN!
Man måste tänka på att att det förstör håret så ett par hårprodukter är något man måste köpa. Dom som jag då rekomenderar, även till dom som inte har pemanentat håret, är Kérastase. Den jag köpte den här gången heter Kérastase Oleo-Curl. Håller lockarna och luktar himmel minst sagt! Varje produkt kostar ungefär 300 och det finns såklart för alla hårtyper!

BILD FÅR NI EN ANNAN DAG, nu vill jag bara sooooooova.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0