Memories.

Lördagskvällen spenderades som sagt med Karl. Myyys. <3

Idag blev det ingen träning som egentligen var planerad på grund av att jag känner mig rätt seg i kroppen och halsen svider en aning. Men det vart en impuls tripp till mjölby med Karin, drog först en fika på gusto och därefter en sväng till solakuten. Hängde lite i mjölby ett tag efter det tills vi bestämde oss för att dra hem till mig, käka lite, nördade framför datorn och sen åkte hon hem. Ostiis <3

Imorgon är det Måndag igen, ny vecka .. nae men ärligt talat jag klagar inte! Det är fan nu det händer!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kalle annars eller?

2009-09-08 @ 10:26:30
Postat av: hanna

Svar: ?

va?

2009-09-08 @ 10:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0