Look at the stars, Look how they shine for you.

Jag har vart så himla fnittrig idag, likaså moa. Så idag har det vart lite svårt att hålla tyst i klassrummet, speciellt i början av naturkunskapen. Det gick absolut inte att vara tyst! Men sen har väl dagen rullat på bra tycker jag. Skippade historian, för att jag hade glömt min uppsats hemma så därför kunde jag inte redovisa.

Nu är jag hemma och har en hel hög med skolböcker brevid mig. Ska ta tag i det idag tänkte jag så blir det lite lugnare senare i veckan.

OCH VET NI!!!!!! På onsdag ska jag för andra gången i mitt liv permaneta håret. Det ska bli så skönt att få ha riktiga lockar istället för detta ruffs jag har nu. Nu har jag vågit/lockigt och det ser INTE bra ut någonstans, men nu slipper jag platta håret :) Guuuuu' va jag lääängtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0