Jag har genomskådat dig ;]



Jag vet vad ni tänker..


 

Så ser jag ut i håret nu. Nej jag vet, inte så snyggt kanske! Men det är nämligen såhär, jag får inte duscha håret på 2-3 dagar, jag får inte borsta eller knappt kamma håret(gör jag iaf) och jag får inte sätta upp håret för att inte förstöra formen. Så det ser skit ut rent ut sagt! Jag får alltså knappt röra håret för att det är väldigt känsligt just nu, men det är bara lyda eftersom jag vill att det ska hålla så länge som möjligt.

Idag var jag en snabbis i skolan, hade några enstaka lektioner. Jag och moa drog sen förbi donken för att ta med lite food och vidare till lkpg där det blev shopping för nästan hela slanten(bokstavligt talat). I början var det riktigt segt, som vanligt, hittade absolut ingenting. Men har lärt mig nu att det tar ett tag för oss att verkligen hitta något vi gillar, men börjar vi så går det nästan lite för bra och sen får man nästan ha hänglås på plånboken alltså!
Först vandrade vi runt på stan, men det var typ smockat med folk så vi drog vidare till ikano där det var typ tomt. Hittade lite små skit där också och sen bestämde vi oss för att dra hem. Hem fick jag med mig, mitt fjärde par cheap monday jeans, ett cheap monday linne som ni kan skymta här ovan på bilden. Jag hittade även två linne, skjorta(bilden under) och lack-tights. Köpte också lite behövliga saker som smink och smycken(smycken... nja, minst behövligt kanske he-he-he).


Kommentarer
Postat av: Elin

Jättefint ju Hanni Banani. Välkommen in i klubben :D

2009-09-17 @ 22:14:05
URL: http://honeyfunnysunny.blogspot.com/
Postat av: hanna

Svar:

hahah TAACK ! :D

2009-09-17 @ 22:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0