Ingenting är detsamma utan dig..

Mötte Karin utanför konsum, hyrde film och köpte lite snacks sen drog vi hem till mig och kollade på Wallander - Tjuven, rätt ok faktiskt! Sen satt vi mest och pratade tills hennes mamma kom och hämtade henne. Lugn kväll och det behövdes kan man ju säga.

Nu sitter jag här med tända ljus och pluggar lite. Låter kanske inte så mysigt att plugga en lördagkväll, men jag har faktiskt humör till det och då får man väl passa på, det är ju inte varje dag direkt. Tända ljus höjer humöret. Det borde jag göra oftare ..
Men jag ska snart gå och lägga mig. Imorgon åker jag hem till en mycket saknad Karl <3

jag har även tänt ett ljus hos min ängel ikväll. <3 du är saknad, väldigt saknad ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0