En vecka kvar...

Min dag igår var lite skit kan man säga.
Men sen fick jag upp humöret lite för jag verkligen hade bestämt mig för att köpa dom där jeansen. Men när jag kommer in till stan så upptäcker jag att jeansen var slut! Det fanns ETT par JÄVLA byxor som var typ XXXXXXL eller något. Fy, ännu mer skit.

Men jag tröstade mig med en stickad tröja sen. Gillar den fan.
Sen tog jag bussen hem. Städade osv och sen fick jag för mig att färga håret så jag gjorde det. Inte så stor förändring, bara att det ser lite fräschare ut. (Y)

Idag fick jag cykla snabbtsnabbt till bussen och jag hann, precis!
Hittills har jag haft 3 lektioner och nu sitter jag här på lunchrasten. Skolmaten är ingenting för mig.
Har en lektion kvar, projektarbete men jag har funderingar på att gå lite tidigare för att jag ska nämligen iväg till Lkpg och träffa min Karl <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0