Jag har tappat min livsglädje.

Klockan ringde vid 6 imorse, men jag orkade inte gå upp - dålig dag.
Jag bestämde mig för att jag gå upp när jag orkar, och hinner jag så går jag till skolan. Men icke, jag låg i sängen i 10 timmar i sträck. Tänkte på allt mellan himmel och jord, slummrade till lite då och då och läste några kapitel ur "Ps. I LOVE YOU".

När klockan slog 4 kände jag att det kanske var dags att ta sig upp. Ligga i sängen ett halft dygn är kanske ingen hit, och ofräch blir man ju. Så jag tog mig en låång dusch med hårinpackning och ansiktsmask och sen gjorde några skit läxor. Sen tog jag på mig skalet på min nya vinterjacka, halsduk och vantar och gick på en riiiiktigt lång promenad med ljuv musik i öronen. I två timmar var jag ute och promenerade och det var rätt så jävla skönt måste jag säga. Det måste jag göra oftare, IFALL jag hinner.

Kom lagom hem till Idol, och nu sitter jag här och funderar på att läsa lite och sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0