All The Girls Standing In The Line For The Bathroom.

Trodde den här dagen skulle bli rätt bra.
Men nae, eller jag borde inte klaga. Började vid 12:10 men jag ville vara lite duktig så åkte in tidigare för att fixa lite saker. Sen började lektionen, svenska C, ingen lärare .. och därefter hade vi historia som vi inte ens behövde gå till. Så alla gick hem, och nu sitter jag här i mediasalen helt ensam och väntar på min helevetes spanska lektion, egentligen behöver jag inte gå på den heller, men hela dagen har vart så onödig så kan väl lika gärna stanna kvar och göra den mer onödig!

Det står "älskar mitt liv så jävla hårt" på tavlan. Ah, det är ju nästan så liksom ..

Men sen blir det stan, kanske får med mig ett par jeans hem som jag har kollat länge på .. som en liten tröst för denna skitdag liksom!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag har också haft en såndär dag idag. Nu ger jag upp och lägger mig

2009-09-02 @ 22:11:44
URL: http://honeyfunnysunny.blogspot.com/
Postat av: hanna

Elin:

Skit äre!

2009-09-03 @ 11:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0