ååååååååååh

Jag mår lite skit idag måste jag väl ändå säga.
Jag är så gryyymt jävla nervös! Ska ju nämligen permanenta håret idag. Tänk om det blir helt åt helvete! Tänk om jag kommer se ut som en gammal tant. Herreguuud, jag tänker alldeles för mycket känner jag. Jag blev ju as nöjd sist, varför skulle jag inte bli det den här gången också? Kanske för att det var nästan 6 år sedan jag gjorde det, men får hoppas på det bästa helt enkelt. HÅLL TUMMARNA FÖR MIG!

Har precis haft foto A, nu har vi lunch. Vem vill äta såhär tidigt? Inte jag iaf! Men sen har vi i alla fall Svenska C och därefter sticker jag till frissan. Hörs kanske ikväll, kanske bjussar på en bild också.. vem vet! chaoooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0