18 ååår !!!

I torsdags blev man 18 år, inte helt fel faktiskt!
Släkten kom och firade mig och mamma var gullig och gjorde min favorit mat och favorit tårta. Det satt fint!
Jag fick massa presentkort och lite smått och gott till rummet. Det tackar jag för!

Igårkväll kom tjejerna till mig runt 7, vi käkade lite, pratade och åt efterrätt. Sen blev det att peppa galet för oss som skulle ut, så vi började göra iordning oss medan vi drack och var redan då en aning lulliga. Sen drog vi oss till mjölby för att ta pendeln till Lkpg där jag direkt fick sätt mig på en bänk och halsa både det ena och det andra. Lagom onykter började vi traska vidare och hamnade först på Plaza för några drinkar, fick även där i mig en hel del från mina vänner och andra random, hahah. Men det var väl bara att köra! Sen stack vi till Platå för att röja, dansade i flera timmar och höll på att dö så varm och trångt det var! Träffade massor av kända ansikten, till sist var det så himla jobbigt när alla slet och skrek grattis och själv hade man ingen röst kvar. Men jag var ändå på topp och ja, kvällen vart riktigt jävla bra! Tack mina vänner för att ni hängde med :) Jag hade verkligen en jättebra kväll!
Tog tåget hem vid halv 2 och gick direkt till Sibylla för lite fyllekäk. Sen kom pappa och hämtade mig och Emma och så fort vi kom hem så deckade vi i sängen.

Idag vaknade man och mådde lyckligtvist helt ok. Satt länge i sängen och pratade och därefter åt vi lite frukost och sen åkte Emma hem. Resten av dagen har jag mest slappat.
Ikväll blir det karinjävel! Drar donken såklart, vad annars?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0