1 September - Favoritmånaden <3

Jomenvisst har det blivit september. Tiden bara rusar iväg och man hinner inte ens reagera.
Jag har inte uppdaterat på ett tag så det kanske är dags!

Min helg var rätt chill faktiskt. Fredagen blev en hemma kväll och på lördagen drog jag, Karin, Elin och C iväg på fest i Linghem hos Karl :) Det vart en förbannat (ursäkta mitt ordval) rolig kväll! Massor med galenskaper och mys, me like.

Och sen blev det måndag igen som bestod av skola och bio med Karl. Inte helt fel kanske <3
Idag var skolan ganska slapp men på samma gång seg, hade 2½ timmes hål och därefter en viktig lektion.
Imorgon börjar vi 12:10, nae men jag klagar fan inte! Sen är det bara tordag och därefter är det helg igen. Jo, men jag är ju ganska nöjd faktiskt :)

Sen är det ju bara 10 dagar kvar till min stora dag :)
Och sen blir det nog en hel del party varje helg fram tills oktober. September månad kommer nog bli ganska så vild. Men man lever ju bara en gång (;

Karl<3

OverandOut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0