If you wait too long for the perfect moment, the perfect moment will pass you by.

Åkte iväg till Motala igår med Karin, Nilla och Malin. Satt ett tag på donken först och sen drog vi till ajsomfan, Nilla skulle tatuera sig. Och det gick bra och blev skit snyggt! Sen tog vi bussen till mjölby, jag och Karin promenerade runt lite och hamnade till slut på station och satt där typ en timme i väntan på Dennis och Elin, sen vid halv 8 kom Anton så vi drog hem till honom där han bara skulle byta om för att sedan dra vidare till donken såklart. hahah tjockisar. Satt ett tag där, sen drog vi hem till anton där vi slökollade lite på tv och nördade youtube. Blev en tidig kväll.

Fick gå igenom en helvetes natt med en hejdundrande huvudvärk. Jag vaknade minst 7 gånger av att jag grät och det var sjukt svårt att somna om.
Idag har jag haft huvudvärk hela dagen, och inte nog med det, jag har spytt ett antal gånger. Jag har inte kunnat äta någonting och jag är ändå inte hungrig. Jag är extremt trött och snurrig. Allt detta har sina anledningar, önskar bara jag hade gjort bättre ifrån mig. Jag skäms verkligen.

~ this isn't how I wanted things to be

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0