Här följer en kort uppdatering dennis (;

I fredags åkte jag iväg till Sthlm. Det vart shopping, maskerad och för mycket dricka. Bra resa med andra ord! Åkte hem på söndagen en aning bakis, jag blev skjutsad direkt till jobbet. Snacka om att få hänga i. Whatever, denna vecka har blivit en jävla massa plugg med, svenska, foto, svenska, religion, svenska och.. svenska. Idag hade jag det förbannade svenska provet och det blev lite flummigt men det är gjort och det känns mycket skönt.

Efter skolan åker jag hem, maten stod på bordet och jag fick häva i mig den för att jag skulle få hänga med till lkpg på en shoppingrunda med päronen. Reslutatet av hetsätningen blev spykänsla, GÖTT!
Anyway, jag fick med mig en kofta hem. Allt jag behövde, och så mycket fick det bli. Duktig? hahah. Tog en sväng till mjölby också för att fixa lite skit på banken och sen hem.

NU HAR JAG LOOV! Så himla sköönt!
imorgon kommer tjejerna, iallafall Karin och Elin (: Blir att vina lite och tjejsnack ofc. Fin start på lovet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0