En helvetes känsla

När jag vaknade i morse kändes det som om mitt huvud var en stor bomb som skulle sprängas vilken sekund som helst. Fick rysningar i hela kroppen, huvudvärk är för mig den äkligaste känslan som finns. Som tur var släppte det ganska så fort och därefter orkade jag gå ner och äta mig några skedar yoghurt. Men huvudvärken kom tillbaka igen och jag dundrade in i mammas sovrum med tårar i ögonen. Fick panik, det gjorde så ont. Mamma for upp som ett skott, hämtade piller och sen fick jag ligga bredvid henne medan hon klappade mig. Slumrade till en stund och sen kunde jag äntligen känna hur huvudvärken sakta försvann. Nog den värsta känslan i världen.

Nu mår jag bra. Har mycket att göra idag, och nu när mamma äntligen är ledig från jobbet ska vi ut och övningsköra. Har inte orkat ta mig ut i det ruskiga vädret än, men ska sätta på mig varma kläder så är jag nog redo. Måste hinna ta hand om min enorma tvätt jag har i tvättstugan, just nu är har jag smutsiga kläder över hela golvet, jag har kläder som tvättas, kläder som torkar, kläder som bara ligger och väntar på att bli strykna och upphängda i garderoben. Bara mina kläder, det är inte förens nu jag förstår hur mycket kläder jag egentligen har och ändå vill man ha mer... Finns det ingen gräns?

Men som sagt, jag ska övningsköra nu. Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0