Draget, Dag 2.

MILITÄRER!



Började dagen lite halv bakis hos moa med
amanda och frida. Drack en kopp kaffe och sen for vi iväg
till skolan med våra finfina militär kläder!
UPPSTÄLLNING!







Hade inga lektioner på hela dagen så vi gled runt i
korridorerna och skrek halsen av oss!
Halv 2 var det vandring in till stan och vi gick igenom
galleriorna och det var bland det roligaste på
väääldigt länge!

Sen ööööste vi vattenballonger på
naturarna och skrek ännu mer och sen var stunden inne!
Men som vi hade förväntat oss så förlorade vi, men inga sura miner för min del.
Jag var fortfarande fullt laddad och superglad. Det var härligt!
Okej, natur vann, dom hade styrkan på sin sida och det är ju det
man vinner på i slutändan. Men vi hade resten, spex, utklädnad, ja
vi hade det där lilla extra ;)






Efter kanalen så drog vi oss kalla och blöta hem till moa,
duschade, åt och laddade inför kvällen.

Först blev det middag med alla 3:or på hallen, trevligt sällskap
men väldigt oplanerat - fick haffsa i sig maten och klunka
ölen och därefter fick man gå ut igen.

Vi drog på lite för fest, och det var lite
segt i början och jag kände mig rätt sliten så ville bara
hem och sova först. Men sen kom vi igång rejält!
När vi kom till stan var hallen proppad, jävligt
dåligt eftersom att vi skulle få gå in gratis.
Vi drog till Hugos istället och kvällen vart riktigt
lyckad måste jag säga.
Åkte hem runt 2, halv 3 och somnade
på stört bredvid moa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0