:]

Vaknade först vid halv 6 av att weasley satt och jamade utanför min dörr. Så jag öppnade dörren och släppte in honom, efter en stund kom han krypandes och ville lägga sig bredvid mig och mysa. Trodde jag ja! Så fort jag rörde mig så bet han mig, han hoppa på mig och skulle hela tiden lukta och rivas i ansiktet. mmmmm härlig morgon

Började 10:10 och dagen rullade på rätt bra!
Hanna och jag satt länge efter spanska och pratade, hjärtat lättade lite, det var skönt. Och ännu gladare blev jag när det var dags för mössprovningen, så nu är studentmössan beställd! Man längtar ju en aning!

Och den 23 Januari - 29 Januari åker jag till SPANIEN !! wohoooo
Och sist men inte minst .. GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA ELINA TILL KÖRKORTET!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0