Berätta hur du gör.

Jag har blivit king på att köra bil!
Igår körde jag runt lite i trakterna och sedan körde jag till mantorp och tillbaka då familjen Andersson skulle stor-handla på City Gross. Stolt Hanna.
På kvällen drog jag iväg till Karin vi gjorde chokladtårta och kollade på Wallander Prästen. Sjukt god tårta, recept hemligt, och svin(influensa)bra film med fint sällskap. Skön kväll! Behövligt.

Idag vaknade man av en snarkande Karin, tog en snabbtitt på mobilen innan jag skulle försöka somna om igen och upptäckte att jag hade fått 31 st sms. Skyldiga - Karin och Dennis.

Åt chokladtårta till frukost och kollade på något skit program. Gjorde i ordning oss för Operation - Rida häst. Vid 2 kom kom Malin och Nilla som också var redo. Tyvärr var det bara Malin som vågade sig upp på hästen sen. Nu får ni inte tänka att jag var feg, för hästjäveln var fan G A L E N. Förklaring - Hästen stegrade och av flög Karin.

Efter ogenomförd Operation - Rida häst kom pappa och hämtade mig, jag fick köra hem och det gick mycket braaa. Kvällen har mest bestått av tvtittande. Fick extremt ont i huvudet precis efter jag hade ätit så jag la mig i soffan och slumrade till lite då huvudvärken ville släppa. Men så fort jag vaknade så dundrade till igen. Det är så hemskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0