18 års-fest! (bättre sent än aldrig)



Var extremt laddad dagen innan att jag knappt kunde somna
och det resluterade i att när den stora dagen var kommen låg jag i sängen
och drog mig och i sista sekund sprang jag upp, slängde på mig
kläderna och slet upp pappa i farten.
Därefter kom elina och hennes mamma och hämtade oss
för att åka och hämta nyckeln till lokalen.

Åkte till lokalen och checkade läget lite,
sen hem för att packa ihop alla grejer och tillbaka till lokalen
för att fixa och trixa.
Sen en sväng hem igen, äta, duscha göra i ordning sig
i all stress och nervositet.
Sen iväg till lokalen för att fixa bål och grejer, och
sen började våran lilla "för fest" med Fredrik och Philip också. :)




Våran lilla för fest bestod mest av att gå runt
och snutta på drickan och att vara nervösa.
Klockan 8 kom de första gästerna och sen rullade
det in mer och mer folk.

Kvällen vart verkligen lyckad och det är
tack vare alla fina vänner vi har :)
Dock kunde jag inte umgås så mycket med alla som jag
gärna hade viljat, det blev mest att fara runt som en gummiboll.
Men jag hade hur trevligt som helst och det
hoppas jag alla andra också hade!
ETT STORT TACK TILL ALLA SOM KOM!
och tack för alla fina presenter :)















Tack till alla som tog bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0