~ Vad vi hann och inte hann, och allt som aldrig blev.

Det blidde utgång igår ändå. Med Emmy. Det var kul, men jag måste säga att det var ganska så tråkigt folk ute. Vart är alla? Ut med er folk. Man lever bara en gång, köööör järnet!
Blev lite för mycket dricka för en sån liten person som jag. Men jag klarade mig, vart lite rädd där ett tag, trodde jag skulle kollapsa. haha. Sen kom pappa och hämtade oss och jag somnade väldigt gott i min underbara säng.

Idag, man mår som man förtjänar. Dock kom den där äckliga huvudvärken tillbaka och jag började må riktigt illa (nu snackar jag inte bakis måendet). Har inte fått i mig något som helst mat idag, nu på kvällen vågar jag mig på något annat än vatten, men fortfarande drickbart. Känner på mig att det kommer bli en seg start på dagen imorgon, helt tom i magen.

Man kan säga att höstlovet är slut och det är dags för kanske den värsta tiden på året. Jo, jag menar det faktiskt. Mellan höstlov och jullov är livet bara skit. Man mår skit. Med andra ord, skolan börjar i morgon. Känner just nu att min hjärna strejkar, men det kan den sluta göra. Det leder ingen vart i alla fall. Har min första lektion i filosofi i morgon bitti, känner på mig att jag kommer bli dum i huvudet av den kursen. Onödigt. Skolan är väl ändå till för att vi ska bli smarta. Anyway, mycket snack, onödigt snack.

Nu ska jag gå och lägga mig, måste ladda batterierna inför i morgon. Wiihooo.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0