There's another world inside of me, that you may never see.

Startade dagen med ett 5 timmars långt Svenska Nationella. Känner att det kunde gått bättre, men vi får se. Och efter provet så var alla lektioner inställda, så tog bussen hem redan vid kvart över 12.

När jag kom hem åt jag tillsammans med pappa och därefter kom mamma hem från jobbet. Satt och slötittade lite på tv och sen somnade såklart. Att jag aldrig kan hålla mig vaken när jag kommer hem från skolan! Vaknade senare vid kl 7, hade sovit bort 4 timmar bara sådär. Och när jag vaknade var första tanken, RELIGIONEN! Prov/Läxförhör imorgon och jag kan inte ett skit. Så fick lite smått panik och tänkte ge upp. Men jag tog mig i kragen, gick ner till köket och började plugga. Nu orkar jag inte läsa ett ord mer om varken Kina eller Japan!

Har lagt in lite nya låtar på mobilen. Gilla!
Nu ska jag gå och lägga mig i min nybäddade säng, mmmmm. Sovgott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0