Sunday

Måste säga att jag somnade runt halv 6 i morse. Finns vissa som kan hålla mig vaken så länge. ihih
Vaknade först vid 10, men var alldeles för trött för att ta mig upp. Sedan vaknade jag vid 13, kändes mer rimligt. Jag skulle kunna sova bort hela dagen om jag bara ville, men det hade jag inte riktigt tid med. Men jag gjorde ändå ingen nytta, satt mest i soffan framför tvn. Tog är skönt fotbad också!

Vid 17 började jag städa mitt rum. Och jag hade myyyycket att gå igenom, så straxt efter 21 så blev jag klar. Tog en dusch och nu ligger jag här i min nybäddade säng i mitt nystädade rum. Underbart.

Mysfaktorn är hööög!!!


Har en hel stressig vecka framför mig. Uuh, vill inte ens tänka på det!
Nu ska jag sovai alla fall , godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0