Standing in the way of Control

Sov endast 4 timmar inatt, men det är inte förens nu på kvällen jag känner att jag är trött och behöver sova. Min dag har vart lite flummig ändå måste jag säga, skrattat åt det mesta. Moa likaså, så vi hade det ruuligt i skolan idag. Lite färg på vardagen helt enkelt.

Moa och jag gick på stan en stund efter skolan och jag hittade två linnen. Avslutade med en fika på Fräcka Fröken! Sen tog jag bussen hem och började plugga på stört. Dock har jag inte riktigt kunnat fokusera, så att det blev inte så mycket gjort, tyvärr. Eller det kanske det blev, men kan inte påstå att det fastna så mycket i skallen på mig.

Nu har jag gett upp, jag kan inte koncentrera mig mer. Ska sova tidigt ikväll har jag bestämt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0