~ Sjuk.

Stannade hemma idag också. Sov inte många timmar inatt, så känner mig helt död.
Har precis ätit och nu tänkte jag gå och lägga mig i soffan. Sätta på en bra film och kanske sova en timme eller två.

Det snöar ute idag! Det hoppas jag ingen har missat, det är så fint. Släppte ut katterna förut och dom var helt galna i snöflingorna som föll och som helt plötsligt förvann på något mystikt sätt. Aw. Mina små solstrålar. Eller små, dom har faktiskt växt enormt mycket båda två. Så kul att se men ändå lite sorgligt, man vill ju alltid att dom ska vara så små och busiga.

Weasley

Kommentarer
Postat av: Pelin

Weasley är så underbar :D

2009-11-05 @ 22:19:49
Postat av: hanna

Pelin: Visst är han! (aa

2009-11-06 @ 12:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0