Saturday

Satt mest hemma och glodde hela förmiddagen. Sen vid 14 så fick jag stressa järnet, skulle hinna laga mat, äta, duscha och göra i ordning mig och vara i mjölby runt 15 och möta Karin på stationen. Jag vart inte så sen som jag trodde jag skulle bli, och Karin hade överlevt så allt verkade ändå frid och fröjd. Satt och väntade på Elin som kom vid halv 4 och sen gick vi ner till Gusto och fikade :)

Satt där ganska länge och pratade om allt mellan himmel och jord, och det var hur skönt som helst att träffa tjejerna igen. Ni är bäst.
Sen gick vi mot biblioteket där C hämtade Elin och jag och Karin stack iväg till Ica för att handla och sedan till Emmy för att vänta på henne när hon var i stallet. Efter typ 2 timmar kom hon hem och då gjorde vi i ordning oss. Karin borstade mitt hår bland annat och det var nog det värsta jag har varit med om på länge! Jag är så håröm och Karin hade gett sig fan på att borsta mitt hår som i stort sätt bestod av tovor. Jag bara ryser av tanken att borsta mitt hår. Måste också tillägga att jag hade huvudvärk resten av kvällen, he.

Sen kom Dennis och Sibben och hämtade oss och vi åkte hem till Dennis för lite film mys och efter det drog vi till donken. Satt där ett par timmar och pratade om bland annat Sandslott och våra morförladsars sexliv. Hahha, jovars, vi hade det trevligt där! (:

Släppte av Karin vid stationen och cruisa runt i stor staden. Hamnade till slut hos Dennis igen där vi mest slötittade lite på tv. Sen skjutsade grabbarna hem mig och Emmy.

Värd kväll tycker jag!
Behövde komma ut och umgås lite, och speciellt med mina favoriter. <3


Hos Emmy (:

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0