MJ

Jag vaknade redan vid 4 inatt. Låg i sängen hur länge som helst, försökte verkligen somna om men det gick inte alls så bra. Gick upp innan pappa skulle gå till jobbet, han vart ju en aning paff när jag satt där och glodde på film klockan halv 7 på morgonen. Efter filmen vart jag helt slut och somnade direkt, vaknade vid halv 12 då pappa kom hem på middag. Så några timmars sömn fick jag allt.

Tog en snabbdusch medan pappa lagade mat sen åt vi tillsammans.
Ikväll åker jag, mamma och pappa till Lkpg på bio och resturang. Just nu känner jag bara för att vara hemma och slöa, men jag måste ut och göra något också känner jag, annars kommer jag aldrig bli frisk.


Och gissa vad vi ska se på? THIS IS IT! Jag har lite blandade känslor inför det faktiskt. Jag har en liten känsla av besvikelse redan nu. Men vi får se, den kan faktiskt vara ruskigt bra också (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0